Burlövs kommun

Du är här:

Lättläst om Burlövs kommun

Välkommen till Burlövs kommuns lättlästa sidor.

Här kan du läsa om
vad Burlövs kommun kan göra för dig
som bor i kommunen.
Du kan också läsa om
vem som beslutar i kommunen.

Du klickar på den rubrik
du vill läsa mer om.

Så använder du sidornas funktioner

Du kan ändra på textens storlek.
I de flesta webbläsare
gör du detta genom
att hålla nere Ctrl-tangenten
och snurra på mushjulet.

Annars kan du ändra textstorlek
i webbläsarens menyer:  

Webbläsaren Internet Explorer:

Gå in under Visa på menyn längst upp i webbläsarfönstret.
Klicka på Textstorlek.
Välj önskad storlek.

Webbläsaren Mozilla Firefox:

Gå in under View på menyn längst upp i fönstret.
Välj Textsize.
Välj Increase för att göra texten större
eller decrease för att göra den mindre. 

Lyssna på sidan

För att lyssna på texten på webbsidorna
klickar du på länken Aktivera Talande webb  
längst upp i mittspalten.

Innehållsansvarig: Jonas Hedlid

Dela
Publicerad av: Jonas Hedlid
Datum:  2015-10-27
Kontakt

Medborgarhuset
040-625 60 00
burlovs.kommun@burlov.se

Besöksadress
Medborgarhuset
Kärleksgatan 6, Arlöv

Postadress
Burlövs kommun  
Box 53
232 21 ARLÖV 

Centrum för lättlästs logotype

Burlövs kommun  |  Box 53  |  232 21 Arlöv  |  Telefon 040-625 60 00  |  burlovs.kommun@burlov.se